love changed me

Är det mig det är fel på eller har jag all rätt att känna som jag gör? Ibland känner jag mig som en liten jävla bitch och ibland typ värsta känslobarnet som grinar för ingenting och gör världens grej av en skit liten sak. Men visst ska man hålla det man säger? Och visst ska man ge lika mycket som man får? Det låter rätt i mitt huvud iallafall. Sitter här och känner bara; jag vet inte. Det är en sjukt jobbig känsla kan jag säga, speciellt efter så himla lång tid. Jag borde veta vart jag har dig, jag borde inte vara orolig endå sitter jag här och har ont i magen och känner tårarna som vill fram men håller tillbaka. Ska det vara så? Är det hälsosamt verkligen? Jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: belle

katten! du förtjänar det bästa!

klart det ska vara lika mycket ge som ta, men det brukar tyvärr aldrig bli så. det är alltid en som älskar lite mer, and it sucks! och man ska hålla det man säger, en gång är ingen gång men fler än en gång är en gång för mycket!

vet hur det känns, du vet vilka som finns här för dig hela tiden!

RHODOSflickorna for life! :q <3

2011-01-23 @ 20:53:04
URL: http://ventinove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0