Jag är så jävla patetisk.

Tror seriöst jag har adhd eller nåt fel uppe i huvet iaf. Kan jag bara vara mig själv och bete mig normalt? Ofta du och allt som har med dig att göra kan fucka upp min hjärna så jävla mycket. Ibland känns det så jävla bra och ibland vet jag fan inte. Jag känner mig liksom inte frisk på nåt sätt. Visst jag älskar dig det gör jag verkligen. Men jag klarar inte av att bli sårad en gång till, inte ens lite. Jag vet inte vad jag gör om det här skiter sig, och jag är rädd, varenda jävla dag. Ska det vara så? Är det bara jag eller är det så för alla som är kära i nån? Kommer på mig själv ibland och känner mig så jävla patetisk men endå kan jag inte hjälpa det.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅ /PROBLEMBARNET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0