1 år <3

Marocko va najs, lite småtråkigt ibland men brun blev jag iaf :D lite iaf, på framsidan. Gäller att prioritera när man bara har en vecka på sig att steka.
Nyår sög fan haha, pallade inte ens va uppe till tolvslaget i marocko, vi skålade när klockan va tolv i sverige istället, hehe fett mobbade vi är. Tänkte på min fina helatiden. Sen jag kom hem har jag bara varit med honom och i söndags va jag på pg ett tag sen caledonien i spånga med trevligt folk. Mår annars bra och livet rullar på, hoppas 2011 kommer bli ett bra år!


Kommentarer
Postat av: marika

varför e du så pepp för? jag är opepp! peppa mej!

2011-01-11 @ 19:20:34
URL: http://sakeringenvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0