For our love

Jag vet att du hatar att läsa långa texter men jag måste få ur mig det här och det gör jag bäst såhär. Jag vet att jag va en jävla idiot igår och jag ångrar det och jag menade inte ett ord av det jag sa. Ta inte det här på fel sätt nu men nånstans kanske det va bra att det hände. Eller asså inte bra men, jag lärde mig verkligen av det misstaget, tro mig. Det är inte okej det jag gjorde men tror det hjälpte mig lite att inse att jag måste verkligen jobba med mig själv för att få det bättre. Svartsjukan alltså. För det va den som tog över igår. Kände mig typ avvisad när du valde att vara med dina vänner för en gångs skull, och sen när du stängde av mobilen. Men det va inte fel av dig. Det är bara jag som överreagerar av minsta lilla. Förlåt för det. Om du älskar mig så hjälp mig, jag ber dig verkligen.
För jag vill att det ska vara bra, jag vill må bra med dig och jag vill inte känna den där svartsjuks känslan mer. Inte för att det är någon ursäkt men mamma sa att pappa va likadan när han va ung. Men han kom ur det när han träffade min mamma, så jag vet att det går. Jag vill ha hela dig, varje dag utan att vara rädd, för det förstör mig och oss och jag vill ha oss. Mer än något annat. Vet inte vad jag skulle göra utan dig, seriöst. 

Den som vill dig något, Kommer till dig.
Den som bryr sig om dig, Hör av sig till dig.
Den som saknar dig, Tänker på dig.
Den som vill ditt bästa, Rådgiver dig.
Den som brinner för dig, Finns alltid där för dig.
Den som älskar dig, Lämnar dig aldrig...

Och jag älskar dig, Mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0