skitkorv

Tjo kossor
Har vart sjuk, venne om jag sagt det men. Pojken smitta mig så vi låg sjuka båda två hemma hos honom en vecka, det gick typ fort som fan. Kom hem i torsdags va med pojken till fredan sen drog han och jag fick äntligen kolla på min älskade oth. Blev förbannad på kvällen. Igår va jag med mika på dagen, vi satt på ängen utanför mig och chilla och pratade om livets stora frågor som hon vackert uttryckte det. Det va mys. Sedannnn gick vi hem till mig och kollade på rhodos filmer HAHAHHAHA dör varje gång. Och för exakt ett år sen idag kom vi hem från rhodos. På kvällen va jag mika och johanna och övriga på pg, sen drog jag och mik till mp också. Där va det typ ganska dött. Sov hos mika också och nu är jag hemma och kollar oth igen. Är förbannad och ledsen och vill slå sönder nåt. Tackåhej



you are kind of awesome <3


Kommentarer
Postat av: mika

hiihiihi tack din korv!!!!!!<3

2011-09-01 @ 07:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0