Jag vill ha ett jobb!

Just nu hatar jag mitt liv. Typ. Asså är så sjukt taggad på as många saker men har inte kommit igång riktigt känner jag. Jag vill helt sjukt gärna ta körkört, skaffa en billig men endå rätt fin bil, skulle rädda en del av mitt liv. Sen vill jag ha ett jobb som är kul, så jag får pengar så att jag kan leva lite. Göra andra glada, typ mamma och pappa, systern och pojken såklart. Jag älskar att skämma bort folk hihihihii. Sen är jag även sjukt taggad på att resa, jag älskar ju att resa som ni kanske vet. Blir nog svårt till vintern men maybe! Det blir iaf till nästa sommar,  då blir det tredje partyresan i mitt liv! Har redan börjat kolla vart man ska åka... är sugen på aiya napa för att jag aldrig vart där men även magaluf för att det ägde balle när jag va där 2009. Can't wait!!!!!!! hihihhhihiiiiiiiii


hej jag heter katja och har påsar under ögonen


Kommentarer
Postat av: Lääärvish

Du kan få mitt barnvaktsjobb om jag får jobbet jag har på g :) supersöta barn!

2011-08-30 @ 12:29:49
URL: http://mclarven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0