invecklatförhållandeshit

Tjollahopp.
Många som är deppiga just nu har man märkt. Hata killar, hata kärlek den borde fan inte existera. Har tänkt så mycke under de senaste dagarna när jag inte varit med dig. Vilket inte har varit så ofta de senaste året typ. Har försökt komma på vafan vi ska göra, och vad det är som får det att brista. En sak är vi överens om iaf, att vi älskar varandra och vill va i varandras liv som vi varit. Vi är också överens om att ingen av oss vill må dåligt, vem fan vill det. Men det gör vi, ibland, typ när vi bråkar vilket är ganska ofta. Har typ kommit fram till att jag inte kan ge honom det han vill ha av mig när han inte ger det jag vill ha av honom. Asså det är invecklat shit som bara jag förstår säkert. Jag vet exakt vad jag gör för fel och det är bara en sak, men det blir till en stor sak för han är trött på det. Men det händer bara när han gör saker som jag inte vill att han gör eller inte gör. Sååååå? Vafan ska jag göra? vet inte vad jag kan göra, har försökt att inte lacka men det är inte så jävla lätt ibland för jag är inte den som håller saker inne, iaf inte för honom. Om du inte vill att jag blir sur, så sluta förfan göra saker som du vet gör mig sur. Har tusen anledningar för att det här förhållandet kommer funka, men också jävligt många för att det inte kommer. Ett förhållande brister på 1 sekund om man inte litar på varandra, och jag litar inte på dig än och det du har bara dig själv att skylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0