You're mine and you'll always be

Asså kul....... ska på skiva imorn på självaste och käraste MP höhöhö meeen det suger lite balle att jag har FN rollspel i skolan som börjar halv 9 på torsdan. Kommer ju va lagom pigg, kanske fortfarande full tillomed. Jävla skit asså. Menmen, det löser sig. Igår sov jag ensam för första gången på typ en månad. För pälsk skulle upp bajstidigt och åka till sin praktik. Men! det gick faktiskt bra, trodde jag inte, det brukar inte gå bra, så det är bra att det gick bra.. höhö. Nu sitter jag och lyssnar på oskar linnros <3 och väntar på middag, har inte ätit ett skit idag så e liksom rätt hungrig nu.
Har ingen laddare för jag glömde den hos ida i lördags så alla som förösker nå mig kan ju lägga ner med det för det går inte, om ni inte har mitt hemnumer, men det har ju typ bara vip människor. Hehehheheheee pussa puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0