och så var det måndag igen

Inte vart hemma på hela helgen, som vanligt. Så kul varje gång man kommer hem, man får en bamsekram och fårgan "hur länge stannar du den här gången då?" hehe.. förlåt mamma och pappa. I fredags fira vi ju bella, först middag och förning i nån lokal i söderhöjden, najs grejer. Sen drog många till gaudi men eftersom jag baldn annat är fattig så följde jag inte med ut. Sov med pälsko som, vi vakna halv 4 på lördan (y) bra skit. Fan va ångest jag fick då :p men hade redan vaknat typ vid 11 och han vägrar vakna då så jag lyckas alltid somna om, tyvärr lite för länge denna gång. Men vi hade iaf mys/chilldag eftersom båda va ganska bakis. Vi lyckades hyra två bra filmer. Annars brukar vi bara ha tur med ena. Sen körde vi traditionen till middag och massa onyttigt efter det. Höhö. Men nu blire att svälta i en vecka, ska ju tävla nästa hela helg i Ängenholm och vill ju liksom inte ha värsta magen i dräkten precis. Men den brukar va plattis om jag inte äter så mycke skit (och på morgonen) då kan man faktiskt skymta mina magrutor (som en gång i tiden fanns). Nej men, det ser najs ut på morgonen.
Påsklov nästa vecka :D whooopiiii! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0