Kommer inte på nåt att fylla i i detta fucking fält

OMG. Är så jävla irriterad och jag fan va jag inte vill vara en sån här person som hatar folk man inte ens känner. Men GOOOOD, jag vill göra dig till fucking köttfärs seriöst. Asså ni vet känlsan man får när man ser nån man verkligen inte tycker om? Asså det typ börja koka i en och ens puls går upp i 200 och man vill så gärna gå fram och langa en bitch clap, men sen så är man ju inte den som gör sånt. Fast pga "det här" så är jag fan inte säker på om jag skulle bangat, jag tror fan inte det.

Över till nåt helt annat, jag visste att jag skulle ångra att jag sa ja till att va med och tävla. Kommer panika för att jag inte vet vad som händer här hemma.

Och en sak till, jag hatar tjejer.

pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0