fina

Hej bloggen
Har inte uppdaterat sen i onsdags när jag va hos tandis. Efter det åkte jag ju och mötte pälsk, han bjöd mig på pizza hut i stan och sen mötte vi upp hans mamma och så kolla vi på massa kläder till honom. Det blev finfina grejer :) Igår va jag i skolan, trodde min projektgrupp skulle vara där eftersom vi verkligen behöver jobba med det men nej. Åkte hem och sen åkte jag till älskling, vi gick och käka på emils och sen drog vi till cntrum för han ville kolla p nåt armband som inte fanns :P Men jag (han) hittade en jeansväst som va jättefin och har alltid tänkt köpa en sån. Provade den och den va jättefin på :D Men eftersom jag va pank så kunde jag inte köpa den, tänkte göra det idg när vi får studiebidrag men snäll och underbar pojkvän som man har så köpte han den åt mig :) Han han ville det. Nu ska vi snart dra till stan igen och mysa typ :) Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0