Ett ganska normalt inlägg

Igår mådde jag uselt hela dagen, vet inte vad jag drack i torsdags men jävlar va det tog hårt på mej dan efter.
Skulle egentligen gått på jakans utspring med bella och yass men jag orkade inte. Missade flakåkning också, typiskt. På kvällen drog jag yass arses och johnny till erica, va där 40 min sen va vi tvugna och gå, fråga inte varför. Så vi drog hem till johnny istället, hade en ganska rolig och mysig kväll på hans balkong. Sov brevid min yass, vaknade halv 3. Skulle gått på bio med mika och se satc 2 men det blev icke så. Så nu har jag inget att göra så jag tänkte kolla på gamla avsnitt av paradise hotel, bara för att jag har tråkigt.


dumma sol


Kommentarer
Postat av: mika

maahh vi får ta bio nån gång i veckan :)

2010-06-07 @ 17:45:57
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0