Can't get out of it



Hejhopppp
Rubriken har inget att göra med bilden, jag röker inte, bara på fest eller om man typ chillar galet, men absolut inte varje dag, usch och fy för varje dag. Blää. Imorn börjar sommarskolan haha jag är så jävla failig när det gäller matte. Men matte A hallå? va bara lat förra året. 9 till halv 12, ganska najs endå. Kunde vart värre liksom. Slutar den 1a, den 14 drar jag till Kroatien, hemma typ slutet av juli. Hemma en vecka typ, drar till Rhodos den 7e och är hemma 14e. Så ser min sommar ut typ. Är alltså inte hemma på min födelsedag den 20e juli.
Vet inte om jag ska pierca tungan före eller efter rhodos.. Vill bara ha det gjort men aa vi får se.
Hare götttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0