En sån där lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och saknar dig
Favoritgodis: beror på, surt, lakrits, choklad typ
Är det nåt du absolut inte äter: japp alla typer av inälvor typ och finns säkert mycke mer
Kläder just nu: tajts linne tshirt
Musik just nu: ellie goldning - starry eyed remix
Vad sa du senast: minns inte
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ähh.. ingen som helst aning. Vad är tidsepok nu igen?
Sommarplaner: Kroatien med familjen, fyller 18 den 20e juli så jag ska väl planera nåt jag ska göra efter det.
Fisk eller badkruka: badkruka
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: soligt, lagom varmt, inga moln
Spelar du nåt instrument: nej förfan
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: slösare
Tror på liv på andra planeter: nää eller jag vet inte
Kommer du ihåg din första kärlek: japp
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet men vill ha en bögvän
Tror du på mirakel: Små mirakel kanske
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja! 
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 tror jag
Bio eller promenad: bio fast kan va skönt med promenader när man vill prata av sig
Är du kittlig: som fan
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? ja
Äckligaste insekten: det mesta
Bästa bok? haha
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna transportera mig från ett ställe till ett annat
Vad vill du jobba som? bartender
Chips, morötter eller godis? chips eller godis
Pizza eller hamburgare?  beror på
Skriver du dagbok? inte direkt men jag "skriver av mig" ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? är än så länge bara piercat i öron och navel men när jag fyller 18 blir det tungan också. Tatuering vill jag ha nån dag också. En text (vet inte vad än) på insidan av handleden och nånting på höften eller svanken!
 Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG I HELA MITT LIV
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? lite
Saltar du på maten? nej typ aldrig
Gillar du att sjunga? ja men det låter förjävligt
Anser du att du är stark? haha nej
Brukar du sola? när det går så jaaa
Vad gör du om du får hicka? blir sur ett tag. om det inte går över ställer jag mig på händer och sväljer en tesked socker.  
Röker du? mm fast har trappat ner som fan! undantag vid fest dock
Snusar du? nej
Använder du knark? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0