Skratt är vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar.

Skin skin som den sol du eeeeee låt hela världen se ditt vackra leéndeeeeee.
Asså älska sol, blir så förbaskat glad av solen!
Nu har jag sätt hur "min tysk" ser ut, alltså hon jag ska bo hos i tyskland ;O OMG.. läskigt det kommer bli!!
Men kul :)
Skolan va helt okej, förutom franskan såklart. Va tvungen att åka till Bby för att inte behöva vänta i jakan i typ en halvtimme. Blev lite stressigt så jag va tvungen att springa lite halvt och det va ju kanske inte så smart med tanke på min skadade lilla fot. Nu blev det säkert värre -.- ont gjorde det iaf. Ajaa enough klagande, nu blire plugg och mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0