Livet kan både vara ängeln och djävulen själv

Jahapp, ska man va sjuk nu också? Mitt immunförsvar verkar inte va det bästa just nu. Min vänsta halsmandel är skitsvullen och har äckliga vita blåsor på sig :( När jag sväljer gör det ont upp till örat. Och vad inser jag ikväll..? JO, jag ska åka till Tyskland på måndag. Japp nu är det dags.. känns som det va igår vi fick den första informationen om det och nu är dagen snart här. För er som inte fattat så ska hela min klass din (nästan) för vi håller på med ett projektarbete. Jag ska BO HEMMA HOS EN TYSK!? OMG.. börjar få lite panik nu asså.
Men det ska bli kul också, faktist.





jag älskar dig min bästa.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå på måndag? Det är ju den 8:e MARS knäppo ;)

2010-02-03 @ 12:45:46
URL: http://jagheterida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0