It started out as a feeling which then grew in to a hope

Äntligen laddat min ipod som jag inte gjort på lääänge. Glömt bort jättemånga låtar så nu blire nostalgii :D
Har typ snart lyssnat igenom nästan alla låtar medans jag kollat på hotell på rhodos, fan jag vill dit soo bad! HOPPAS! Någon som har ett jobb åt mej?? Det ska helst inte innehålla matematik. :)

Skolan idag va väldigt chill, blev klar med spanska avtentningen (?) Fan 3an kommer bli chill gånger tusen verkar det som. Och btw så är det fan lov snart :O Har inte insett det än typ. Party på fredag? yes i think so vaa! Hela långa lovet föresten. Fast kommer nog också ta varenda litet skrutt jobb som typ mina föräldrar erbjuder mej för att skramla ihop lite sommarcashhh. Försäkerhets skull liksom.

Nu ska jag kolla tv mina damer och herrar, ha en bra kväll!






Kommentarer
Postat av: mika

hallå! vi ska till rhodos!!!

2010-02-27 @ 18:44:57
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0