Tävlingen

Tävlingen gick bra även fast vi förtjänade en bättre plasering än 4. Om jag får säga vad jag tyckte så hörde vi inte hemma där.. Vi körde den tävlingen när vi va sjukt små liksom. Men för att ha tränat på varven bara 4 träningar så fattar man ju endå att vi är bäst och har lite mer stil än alla andra ;)

Min handled typ fuckade sig i flickisen, gjorde inte så ont först men nu kan jag typ inte böja den normalt eller lyfta grejjer
-.-.. wtf liksom. Så fort jag börjar köra redskap så ska jag självklart göra illa mig, så typiskt mej.

Ikväll så har jag inga planer än så just nu ser det ut som american pie, robinson och melodifestivalen..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0