skönaste

Från att tro att jag skulle sitta hemma och dö till roligaste partyt asså. Vid typ kvart i 8 bestämde jag o yasse för att dra till en fest i polhem. Då va jag inte fixad än så blev liite stressigt. Men vi hann med 25 över bussen (aplåder till mig som faktist hann med :O). I polhem kom henke och eldin och mötte oss, först fick vi inte komma in på festen ens. Men någon slängde ut några bara för att vi skulle få komma in (a) Första 20 minutrarna va det jävligt segt. SEEEN flirtade  (snodde i vissa fall (a) ) vi till oss dricka. Okej det mesta va ren vodka direkt från flaskan men vad gör man inte liksom..
Hemvägen ska vi inte prata om :)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, puss


Kommentarer
Postat av: Mika

träffa du irma där? hon sa att hon skulle på fest i polhem ^^

2009-05-23 @ 16:07:54
Postat av: Anonym

japp hon va där :)

2009-05-23 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0