Koreakriget och Vietnamkriget.. bläää

Sitter och skriver värsta arbetet om dssa 2 krig, dom är intressanta för att vara historia men gud så tråkigt det är!
Bläigt väder har det blivit också, det som va så fint imorse!?
Tänkte bara säga jag brukar inte tycka om dessa nya moderna tecknade/animerade filmer, asså dom "gamla" eller asså dom man kollade på när man va liten va så mycke bättre, är det bara jag som tycker det? Men en film har dom faktsit lyckats med, - Madagaskar. Hur bra är inte den på en skala? ;D Skit bra, jag garvar ihjäl mej varje gång jag ser den, både ettan och tvåan!
Nu ska jag mata min kisse och sen ska jag fortsätta skirva på arbetet.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mika

ja herregud madagascar 1 och 2 är kärlek!!

2009-05-09 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0