It's my passion - my true face

Blir väl typ 3e inlägget idag dårå..
Ska fan prova bantningspillerna som kissie kör på just nu. Läser hennes blogg dagligen för att hon är så jävla patetiskt så det finns inte, det är kul för man garvar åt henne så jävla mycke, och på så sätt har hon ju på nåt sätt lyckats eller vad man ska säga. Ljuger gör hon helatiden också, tro mig jag vet, har ju mina kontakter ;)
Iallafall dom finns å köpa receptfritt på apoteket, hur bra är inte det? Men måste typ gömma dom jävligt bra här hemma..
Mamma hade ju hittat min låda full me gamla flaskor och burkar i tisdags när jag kom hem från träningen (a) hehe.. Hon letade efter udda strumpor så kom hon till fel låda. Hon fick en rejäl utskällning av moi men jag fick ingen konstigt nog :)

gymnastics <3

Kommentarer
Postat av: jenny

katja seriöst, du behöver inte dom:(

2009-05-28 @ 00:26:11
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0