den riktiga lyckan

Asså min handled har fan totalt fuckat ur -.- pappa mobbar mig och säger att hela jag är trasig och bara går sönder hela tiden. HAN DÅ? Går ut och halkar och bryter foten :P Bra jobbat! Fast jag kanske inte är så mycke bättre.. (a)
Sverige sjöng just på eurovision, det lät väl bra, men såg lite mindre bra ut :P Tycker hon ser galen ut ibland.
21:50 börjar american pie, naked mile tror jag. Ska se den även fast jag redan sätt den hundra gånger.

det gör hela mig lycklig    
det finns inte längre..
                           
                                                                                                                                                                                                        









</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0