Alli bantingspiller

Läste en artikel om det och hur bra låter det inte, de hindrar kroppen från att absorebera 25% av kalorierna man får i sig i varje måltid och om man endå äter lite (jag äter typ ett "riktigt" mål om dan) så är det ju ännu bättre.
Men jag kollade på deras sida www.alliplan.se och kollade på frågorna, då va det en som hade bmi 28 typ och om man har det får man inte käka pillrerna? Då måste jag skicka nån överviktig människa att köpa dom ju :O
Sen hade dom även den här tabellen som gjorde mej jävligt förvirrad.. det kan inte stämma att en 150 cm lång person ska väga 63, inte ens jag väger över 60 och jag är endå 162 cm?? Nej, där är det nog fel..


(kan inte stämma va?)

 (artikeln om alli banting)

tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0