shopping och film dag

Karin ringde mej vid 8 på morgonen för halv 9 skulle hon komma förbi och hämta en spansk film som hon och frida ska ha till ett skolarbete, sötnötar asså!
Lite senare kollade jag på en film som hette picture it, den va ganska bra. Seen åkte jag och mamma o pappa till barkarby outlet. Pappa har ju gips så han får egenligen inte köra men det gick bra endå :D
Köpte en tröja som va mycket fin. Och juste imorse beställde jag också 2 tröjor från ellos.se (a) Men dom får jag inom 8-10 dagar.. Aja, får väll stå ut ;p

peaceandlöve

Kommentarer
Postat av: jenny

oj, ofta man kör med gips;o:P

2009-03-07 @ 18:10:36
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

haha ja men det gick ju bra :p

2009-03-07 @ 18:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0