lite samanfattning

Okej, nyar spenderade jag inte i BsAs utan hos pappas vanner lite utanfor stan. Va ganska trakigt i borjan men nyar va galet =) Jag o min syrra va me min pappas basta kompis barns kusin och deras kompisar. Vi gick vall ut vid 2-3 tiden redan lite halvnyktra efter skumpan redan da e ju allt mycke roligare, a sen blev det bara roligare o roligare o roligare. Hem kom vi vid 8 tiden, pa morgonen.. GISSA OM JAG VA SLITEN ;p

Dagen efter dara.. inge vidare assa.. det kan man ju gissa. Men dagen efter blev nastan varre.. den dagen spenderades dod i sangen efter att ha svimmat av jag vet inte vad.. antar for att det va sa varmt o jag hade varken druckit eller atit nagat den dan, eller kvallen innan.. far skylla mig sjalv lite.

Nu e jag back in bsas o dehar e sista veckan =) =(..
Vill inte tbx till kylan o plugget, men vill tbx till alla kompisar o sa.
Innan jag aker ska jag min syrra tatuera sig o kankse pierca sig och jag ska pierca naveln ^^ det kostar typ 3 gangen mer i sverige det e defor jag gor det hear =)

Nu maste jag ga, hare best <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0