kom o ta mig långt här ifrån (8) .. a ni fattar ;P

Ganska okej dag endå eftersom man har underbara vänner <3
Fast sov typ ingenting i natt så jag va jävligt trött. Hade för mycke tankar i huvet o då kan jag inte sova.
Borde plugga historia eftersom att jag har prov på fredag, och det är SKIT mycke man ska kunna -.- jag HAAAAATAR historia! Dessutom har jag typ matte dysleksi (eller om det går o ha så har jag det ;p )

Asså jag vill flytta utomlands soooo baaaad asså!!!
idag sa en klasskompis att dom som jobbar inom FN typ känar as mycke pengar av att jobba i andra länder och sånt.
Det kankse är min framtid.. vem vet. haha

puss på er och förlåt för ett konstigt inlägg men..  hej självterapi säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0