Snart helg ;D

Skolan givk finemang men självklart tråkigt. Fick VG på min psykologi uppsats, woho!
Imorn är det fredag och det blir antingen kista med carro eller med syster efter skolan. Beror på när carro slutar sin praktik..
Sen skulle det inte va helt fel att typ se new moon fast det kanske jag sparar till söndag då träningen är inställd.
På lördag är det uppvisning och samling 9.00 så det blir en lugn fredag, annars kommer det säkerligen gå åt pipsvängen på uppvisningen, och det vill vi ju inte.
Träningen idag och jag ställde tzuckan, älskar känslan <3 Att det sen gick skit och jag inte ens kunde springa rätt är en annan sak.
Nu blire sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0