PH Stefan och Telia-pappan!

Idag fick ubg också lov :) Jävligt skönt ska jag tala om!
Efter julshowen mötte jag sis och vi drog vidare in till stan för julklappsshopping. Det gick både bra och dåligt. Hade hört rykten om att PH Stefan jobbade på gate one i gallerian så jag va ju bara tvungen att springa dit och kolla. Och JA, där stod han snygg som han är i kassan och jag blev som en liten femåring. Låtsades kolla på saker medans jag typ dog av garv och smygtittade lite på honom. Shit asså. Förlåt, jag låter som värsta töntfjollan men om det är något program jag älskar så är det paradise hotel :)
Sedan går vi ut där ifrån och vem står då där? JO, pappan i teliareklamen som verkar vara helt efterbliven. HÖHÖ^^
Nu blire sofias pasta med tha family och inslagning av julklappar. Take care!


schnyyyggg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0