Party för hela slanten

Igår vare galet. Vi hade födelsedagsfest hemma hos nadja för yassen fyllde ju år i tisdags. Det va galet men en del tråkiga incidenter i slutet, t.ex 2 snodda mobiler. Vi va ett gäng tjejer som förade tsm och körde "jag har aldrig" och sånt där trevligt:) Men kvällen kan väl summeras ungefär såhär: röklukt i hela huset, golvet va klibbigt av öl osv, blomkrukor i golvet, allt var verkligen MESS. Kan lägga in några bilder ;)
Några citat från kvällen : "assåå.. jag strulade med vodkan" (av katja mikaela lareu)
"slå dig ner, känn dig nedslagen!" (av ployser) :)
Idag känner jag mig sådär lagom sliten, fick i mej en hel del igår.. hade 1,5 liter vin som slank ner plus några öl. Och jag vill verkligen inte kolla i mitt ciggpaket hur många det är kvar -.- köpte nytt igårkväll liksom.
Idaag har jag min sis och min fru yasmine städat i typ hela nadjas lägenhet, den va vidig. Köket som var värst blev allafall hyffsat rent. Ikväll är mamma och pappa på fekke och det är lilla jag som är ensam hemma. Jag tänker inte ha party, var lugna :) jag ska va nykter ända till nyår :) kommer laga middag åt mig själv sätta mig framför tv'n och sen kanske jag gåt över till min kära yassen om jag känner mej allt för ensam :)

varning för groteska bilder..

L&M blå is the shit så vi märkte våra ciggpaket ^^
myyyyys
majsburken är ett mysterium.. någon måste varit väääldigt hungrig!
KOKAIN var det första vi tänkte..men det visade sig vara tvälttmedel.
det otroligt rena köket
bara en av typ 5 påsar med burkar och flaskor.

helt klart lyckat! / Katteeen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0