Maktlös

Idag var jag hemma från skolan för jag mådde dåligt.
Har kollat på moulin rouge, fett fin den filmen är, gråter alltid lika mycke :P
Sedan har jag pluggat en jävla massa också och det är inte över än. Imorn kommer jag sitta hela jävla natten säkert. Och i helgen med. Som jag skrev i tidigare inlägg, jag kommer gråta när på måndag efter jag gjort georgrafiprovet.
Om 20 min börjar PH (ja jag är beroende). Efter det ska jag läsa igenom psykologin en sista gång och sedan sova.


I wish I could do something to take it all away.
Jävla skitsjukdom, släng dig i väggen.
Jag vill att du ska må bra och vara glad. Jag kan inte hjälpa dig på det sättet jag vill, det kan ingen. Men du vet att jag finns här, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Kämpa <3

 


Kommentarer
Postat av: jenny

finns<3

2009-12-17 @ 16:27:02
URL: http://jennypaulinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0