Imorgon!!

Det är över nu, inge mer plugg förns efter jul. Thank god säger jag bara. Båda proven gick bra idag men geografiprovet gick bättre. Höhö. Imorn äre julshow som gäller, inga lektioner alltså! Sedan blire julklappsshopping med systern min som för övrigt blivit utslängd från farmors lägenhet efter helgens bravader. Illa det.
Just nu sitter jag och kollar på Raw Comedy Club av nån jävla anledning.. brist på annat att göra i guess. Ska väl snart krypa ner i sängen och försöka sova, det gick inge vidare igårkväll nämligen.
ÅH va det ska bli skönt med lov, julafton om 3 dagar, sinnessjukt va fort det gått!
Nattinatt!


typ snart ett år sen? min bebis och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0