Shopping!

Gick upp klockan 10 för att ställa om dygnet lite iallafall. Duschade, fixade mig sen iväg till net on net med syrran som skulle köpa en ny telefon. Det blev lite dramatik där inne ;O Det va en man som hade gjort nåt, vad vet jag inte. Men personalen vägrade släppa ut honom och han försökte smita sig loss och höll på o tjaffsa emot. Sen gick dom in i nåt rum, venne om dom ringde polisen eller nåt.
Köpte iaf telefonen sen vidare till stan. Där letade jag efter jackan i rosa siden, och efter att ha vart på 2 hm och inte hittat den (eller i en hm så hängde en på en skyltdocka men fanns ingen annan stans) så frågade jag om den fanns kvar. Då sa hon att den va slut i hela sthlm -.- Jippie.. MEEEN tydligen va den inte det för jag hittade den sen :D OM jag blev lycklig asså!
Sen fick jag med mig ett par högklckisar, aaas snygga. Och även en ny skolväska. Orkar inte lägga in bilder nu :)
Ikväll ska jag hjälpa carro att färga håret.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0