"Ny" grej

Ska börja hissa och dissa, töntigt va? :) Skoja nej men det kan va kul när man inte har nåt att skriva liksom..



1. Sommarlovet 2009 - Bara för att det har varit så grymt kul!

2. Magaluf - Har blivit helt förälskad i stället asså. Om ni är 18 nästa sommar så ÅK DIT, ni kommer inte ångra er!

3. Sugrör - Det är en förbannat bra uppfinning tycker jag. Jag älskar att dricka ur sugrör. Man slipper anstänga sig   liksom :)




1. Matte -  Om det är nåt ämne i skolan jag verkligen hatar så är det matte. Och allt man måste få in i skallen som man liksom typ aldrg kommer att använda i framtiden.. Kan man plus, minus, multiplikation och procent så klarar man sig. Om man inte ska bli typ mattelärare eller nåt förståss.

2. Kylan och mörkret - Snart är sommaren slut och vi har bara haft varmt i några få månader :( Snart kommer kylan och mörkret igen..

3. Kändisbloggare som ljuger - Inte nog med att jag personligen vet vad en viss bloggare har ljugit om genom kontakter. Men man märker det så jävla tydligt.  Tycker synd om dom.. (nämner inga namn) men dom flesta kan ju gissa vilka jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0