Jag blundade och chansade, spelade och...?

Shuu bloggen! När period 3 börjar i min skola kommer mitt schema se så jävla mycke bättre ut asså! Fortfarande bara en sovmorgon men jag får skylla mig själv iof. Kunde gaft 2 till om jag inte hade gymnastikprofilen men det är så värt det!
Träningen va cp för mej fett me ångest haha. Plus att min rygg också va cp. Men det va kul å äntligen få träffa världens bästa linn :)
Vet fortfarande inte vad jag ska göra me allt och har fortfarande inte ens nämnt det för mina föräldrar.. vet inte vad jag ska säga för att få dom att fatta att jag fan e seriös. Jag kommer typ få ett drygt svar som man alltid får när man pratar om det. Dom förstår inte mej.
Vet inte ens vad jag vill, åååhhhh hatar det här så jävla mycke snälla kan inte allt bara va bra!?

Ska upp tidigt som fan imorn </3 så måste nog lägga mej snart.
puss


wake me up when all this is over


Kommentarer
Postat av: mika

haha tro mej ja fattar hur du känner det här med gymnastiken å att du inte vet vilken förening du ska gå i och lala, har typ så med cheerleadingen det e så jävla ångest!!! det e liksom en rätt viktig grej för mej för ja tkr verkligen det e roligt att hålla på med å vill gärna fortsätta men just nu känner ja bara för att lägga av och skita i allt! får väl hoppas att allt ordnar sej till det bästa å att det blir värt alla jobbiga känslor typ

2009-08-24 @ 17:25:46
URL: http://meeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0