Beslutsångest

Asså jag har värsta problemet, eller inte värsta problemet tror jag överdriver lite men.. Det är såhär va, imorn kan jag va i skolan 40 min innan vi ska samlas eller 11 min. Och jag hinner på 11 min men TÄNK OM tåget är försenat? Haha jag venne vad jag ska göra asså :P
Och jag har faktist rätt att va liite nervös, ska faktist få ny klass. Vet vilka alla är typ men endå ;D Inte för att jag är så nervös iof men.. vill helst inte komma försent liksom som ni säkert förstår. En sak om jag skulle börjat typ 12 då skulle en halvtimmes sömn inte spelat så stor roll men nnu börjar jag 9.. då spelar det mer roll.

Ville ba få ur mej det :) Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0