Åh jag vill inte

Varför åkte jag till magaluf, varför hade jag det så jävla bra i sommar asså åååh. Okej det där lät jävligt cp. Jag är glad för att jag haft en sjukt bra sommar, verkligen. Men det kommer bli så jävla svårt att vänja sig av med det roliga om ni fattar.
Inte för att jag inte kommer ha roligt iallfall, det har man ju både i skolan och utanför. Inte alla dagar förståss men det är en annan sak. Sommar är bäst och vi får ju typ bara ha sommar här i några månader, blir ju kallt så himla snabbt :/ Och mörkt.. fyfan för mörkerkdeprissonen i vinter :P BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. En sak varför jag vill bli reseledare eller guide utomlands:P haha nej men. Men nu ska jag fan inte prata om sånt. Njut av sommaren så länge ni kan, för snart är den faktist borta.

Best of Summer 2009! (ingen ordning)


Tror inte jag glömt nån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0