döööööööööööööööööööööd

Veckan har faktsi gått fort, vet inte varför men..
Tyvärr så orkar jag inte berätta om den haha. Har fortfarande inte varit på nån träning.. men snart börjas det, om på nytt. Jag hoppas verkligen att det kommer bli bra. Visst inget kommer bli som förr, men det kan bara bli bättre än vad det va förra terminen..
Idag ska jag nog till kista o köpa jeans.. behöver skor oxå för den delen. Så jag har precis kommit ur duschen o ska börja fixa mej snart.
Ikväll vet jag inte vad som händer.. hoppas på nått iaf. Ni får ha det så bra! <3

jag vill tävla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: jenny

så du har bestämt dig? hoppas också verkligen de blir bra :)



truppliiiiiiiiiigan!!!!!!!!!!!

2008-09-13 @ 15:15:50
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

trore.. ska iaf börja så o se hur det känns (:

2008-09-14 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0