det händer, det har hänt

Hatar månagar, så jävla dryga..
Inte nog med att jag börjar halv 9 o måste gå upp kvart över 6 utan att jag har 1 timme o 45 minuters håltimme till sista lektionen.. Så jag slutar kvart över 4 -.-
Iaf.. min sista lektion är franska, och jag fick veta innan lektionen att vi skulle ha prov. YEY! Jag visste ju verkligen om det!!! INTE. Jag hade ärligt talat inte en aning om det.. Så hon måste ha sagt det när jag inte hade börjat i den skolan än. Aja, som tur va var det inte så svårt men endå.. kmr få ig.

Imorn har jag ekologiprov som sagt.. Har pluggat skitmycke, men det är skitmycke man ska kunna så kmr fan inte komma ihåg allt :/. Aja, min värld ska inte gå under för det.
Imorn har vi också skolfoto, det innebär åxå att jag måste va kvar i skolan 1 timme till efter jag slutat -.- INTE KUL.
Och en till sak.. jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig, panik!! Så nu ska jag typ gå igenom hela min garderob (nästan) hihi.


för vi prövade allt som vi kunde tänka oss
efter ett års kämpande, blev det här lösningen
www.gkstil.se

det har hänt

Kommentarer
Postat av: jenny

härligt ;D jag har också kommit på att ja får rysningar av allt sånt (a) <33

2008-09-22 @ 20:24:18
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0