jag blir ledsen

Varför ska det va så svårt? Jag hatar dagens samhälle asså! Alla (okej inte alla) är så jävla falska o dryga. För att jag inte ska bli som er så flyr jag från er.
Jag har vänner som verkligen aldrig sviker, ni vet vilka ni är o ni är guld.
Jag saknar gamla tiderna som fan helt enkelt o jag e så trött på förändringar just nu.

Det var det. Nu till något annat jag stör mig på.

NI har inte gått igenom det vi har, så ni kan inte säga att vi har "fel".
Om ni ny bryr er så jävla mycke så kunde ni ju visat det lite tidigare. Ni vet att ni inte kommer klara er utan oss, därför hoppas ni att det kommer gå åt helvete för oss. Okej, vi får väl se för vilka det går åt helvete för.
Men om ni nu hatar oss så mycke.. så varför bryr ni er ens? :)

Kommentarer
Postat av: Malin

asså helt rätt.. de vet fan inte vad vi har gjort <3

2008-09-24 @ 16:36:20
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: jenny

jag älskar dej katja <3

2008-09-24 @ 22:18:27
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0