dagen & planer

Vaknade med ganska så ont i halsen o hostade, och våran första lektion var idrott.. Och vi skulle typ ut o jogga så jag sket i den (a) .
Så jag kom till skolan typ 11:15 då hade vi lunch. Kom till skolan o mötte upp Jezl0 o Sophie, vi gick till pizzerian o åt lunch, det va myys =) Sen hade jag typ klassråd, inge intressant där. Sen svenska, fast vi skulle fixa data konton så vi gick till datasalen. hahah vi hittade nån typ av chatt där, eller man skickade meddelanden till varann. haha fyfan va kul det va:P Sen hade vi samhälle (läxförhör) tror det gick bra o sen hade vi tillslut historia. Vi skulle slutat kvart över fyra men vi fick gå tidigare så va hemma typ vid halv 5 iaf (;
Ikväll ska jag på tjejmiddag som sagt, det blir nog mysigt:) Ha en bra kväll! Puss

Btw.. min klass e skönast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0