träningen<3

Sjuk bra träning, och så himla kul! gaaah ni fattar inte hur glad ni gör mig. Kan inget annat än le när jag är med er <3 ni är bäst, underbarast, ni är oslagbara på alla sätt!!
Onsdag imorn, slutar halv 2 SKÖNT! Men måste hem o plugga som ett as för jag har naturkunskaps prov (universum) på torsdag. Måste få G på det för jag fick ig på energiprovet.. (a) Men jag hade faktist en anldening till att det gick så dåligt på det..
Har precis duschat o fönat håret o ska nu snart gå o lägga mig. Har väärldens blåmärke på ena knät o det andra är ömt som fan (efter friståendet) :P

Längtar som faan till Västerås!!!!!!!!!!!!

17:20, Spottkoppen. Tillsammans<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade katja!! <3

2008-10-21 @ 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0