tizdag

På morgonen fick jag sällskap av sasha (sara) och sophie till skolan, det va trevligt.
Hade energiprov första lektionen.. det gick åt h-vete.
Sen vare lunch men jag följde me felicia o gymma istället. Sen ahde jag bild, grymt tråkigt.
Sen naturkunskap, även det va trist. På vägen till bussen träffar jag på bästis, sasha o sophie. Vi har sällskap till jakan där jag o bästis gick av för att sen åka till kista. Det va obestämmt från början, men ingen av oss pallade sitta hemma för då blrjar man bara tänka på allt. I kista köpte jag 1 rosa linne (a) en ljusblå uringad tshirt o en bolero eller vad fan det heter. Den va grå o stickad, assnygg! Köpte även en aniktsmask:)

du är så stört bäst, bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0