min dag

Kom på att jag inte skrev något i helgen. Men jag kan säga att det hände en del.. dåliga saker. Dom som ska veta vet.
Igår bestämmde jag mig, det blir GK Stil. Kan inte leva utan dom männsikorna som är där, ni hjälper mig igenom tuffa dagar med att bara finnas. När jag tänker på er blir jag genast mycke gladare. Ni är rena guldgruvan! och det menar jag.  Om jag inte skulle få träffa er skulle jag inte orka.
Kommer nog även träna redskap i hallen, för det kan jag inte lämna helt liksom.
Idag träffade jag Erik för första gången (en kille jag chattat med som är 19 år o hur snäll som helst). Kanske låter lite dumt av mig att göra så med tanke på vad som kan hända om man gör det men vi träffades inne i OKq8 macken vid min skola så jag kände att det var lugnt. Han köpte cigg åt mej (thanks god) som han även bjöd på för jag är helt pank efter helgen:/. Han va verkligen charmig, och snygg ;)
Ikväll är det träning, YES!
Puss på alla sötnosar!<3

Kommentarer
Postat av: jenny

ååh, katja DU är guld!!! ses ikväll :D



o lycka till me erik(; <3

2008-10-09 @ 16:37:45
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: mika

tihi :D

2008-10-10 @ 15:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0