lägret

Nu ska jag berätta om lägret dårå. Vi samlades i fredags 17:20 vid Spottkoppen i stan.
När vi kom till Västerås gick vi först till scoutstugan där vi skulle sova o där lämnade vi all packning. Sen gick vi direkt o åt taco-buffé o efter det spelade vi massa bowling:)
Efter det gick vi tbx till stugan o då blev det mys med frågesport o sånt kul. Vi somnade kanske vid 2?

Nästa morgon gick vi upp vid ungefär halv 10, gjorde oss iordning o packade ner allt för att sedan gå o käka lunch buffé. Efter lunchen drog vi till hallen o tränade. Började med fristående o sen körde vi trampett o trampolin, ja man fick köra lite vad man ville. I början va jag ganska seg men i slutet började jag, emilia, linn k o sandra bli lite galna o helt plötsligt vågade vi prova massa saker ;P Jag o emilia körde dubbel sträck till gropen o linn k o sandra körde dubbel pik. Haha, lite kul för vi hade inte ens nån tränare som stod där just då (a).

Efter träningen duschade vi o sånt, jag Johanna och Emilia hann även basta lite, as skönt efter träningen!!
Efter duschen drog vi till "stan" o åt thai buffé, riktigt gott men fyfasen va starkt!!
Tog tåget hem vid ungefär 20 tiden o kom hem vid typ 21 :)

Tack för 2 super dagar, ni är bäst! <3

jag saknar verkligen känslan att flyga i luften,
volterna
jag saknar det helt sjukt mycket..

Kommentarer
Postat av: jenny

åh, jag vill åka tillbaka!<3

vi borde försöka fixa nåt sätt så vi kan köra lite volter ibland..

2008-10-26 @ 15:44:25
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0