haloween

Sista dagen med mamma o pappa här hemma, sen blir jag fri från dom :D till lördag iaf :)
O på fredag blire partyyyy:D:D fasen vad jag är taggad!O jag kan typ komma hem när jag vill huur jag vill eftersom m o p inte är hemma :) häääärligt!
Ikväll blir det kanske en promis med min kära vän karin svärd. Henne har man inte träffat på ett tag så det ska blir riktigt kul! För er som inte vet har vi gått i samma klass sen 6års o sen dess varit bästa vänner.
Imorn, torsdag.. vet fortfarande inte om det blir träning eller bio? nån som vet?
Puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: jenny

ne ja vet inte hur de blir imorn, har inte hört nåt, hoppas nån hör av sig snart annars får man väl fråga ;P <3

2008-10-29 @ 18:42:45
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

jo precis :p<3

2008-10-29 @ 18:55:19
Postat av: jessica

kul med party :)

ha en bra kväll!

2008-10-29 @ 19:06:07
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0