chill dag

När jag vakna va jag trött som ett as o tänkte skippa första lektionen o sova ist men jag kämpade mig upp.
Men vad händer när jag kommer till skolan? Nån kommer o säger att våran lärare är 30 min försenad.. så vi fick sitta inne i klassrummet o läsa nån jävla sak. Efter en halv timme till kommer samma människa igen o säger att hon är ytterligare 30 min försenad. Men att vi skulle sitta kvar iaf??? Då skulle vi haft 30 min lektion. När hon tillslut kommer säger hon att vi får gå -.- TACK ?
Sen får jag veta att matten e inställd IGEN så jag hade bara 2 in 1 lektion o sen slutade jag för dagen, kl 12:10 !! vilket va jävligt skönt.  Hur har din dag varit? <3


Kommentarer
Postat av: jenny

haha lärare e konstiga;p jag hade halv studiedag idag :D <3

2008-10-15 @ 14:12:57
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0