uäääh

Hade 2 lektioner imorse.. sen håltimme till kvart i 3 -.- Så jag stack hem, o faaaaaaan vad jag hatar sl. Palla att bussarna går typ en gång i timmen nu på förmiddan. Så jag va tvungen o GÅ hem i snön. Jag frös inte speciellt, men faan va jobbigt det va ;p har sämst kondis asså. Mina öron frös iofs ihjäl typ.
Nu stter jag o kollar på tv, innan jag ska tbx till skolan ska jag o robban ut i sladda me hans bil, sen sjutsar han mej tbx till skolan :) skönt! Slutar typ 4och då kmr det va kålsvart ute, ganska mys nu när det finns snö oxå:)

Pussen <3

Kommentarer
Postat av: Malin

haha det är fan snöstorm ute XD

sv: tack så mycket :)<3



2008-11-24 @ 14:04:35
URL: http://onestar.blogg.se/
Postat av: jenny

sv: ja jag hörde de :( uschuschusch. men den får se till o komma tillbaka snart isf ;)

wiie :D va kul, äntligen =)

jag älskarey med, världens bästa katja <33

2008-11-24 @ 20:30:58
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0