sol ?

Det e värsta soligt ute ju :O men säkert askallt endå. Va som sagt ute me carro igår, vi drog till jakan för o möta nån simon i hennes klass han va med en som heter niklas som jag träffat förut, vi går i samma skola o han går i min bästakompis klass. Hans första reaktion när han såg mej va "pinkladies":O haha (intern) :P fråga om ni vill veta.

Jag hoppas verkligen att dte är träning idag annars vet jag seriöst inte vad jag tar mig till, dels för att jag typ har panik för jag vet inga formationer o har aödrig haft det i det friståendet. Och sen för att jag har behov av att träffa alla där! <3

Nån som hört nått om träning?

10 dagar

Kommentarer
Postat av: jenny

nee inte hört nåt alls, men jag viiiiiiill ha träning! vi går dit va? <3

2008-11-02 @ 13:50:41
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: katja

ja vi går dit :)<3

2008-11-02 @ 14:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0