slask = deprimerande

Varför kan inte snön bara vara kvar? JO jag vet varför. Jag ska nämligen typ redovisa om sånt imorgon :( :). Det känns som att snön smälter och våren är påväg när det egentligen är vintern som är påväg -.-

Annars idag har jag skrattat åt komiskt dåliga redovisningar på engelskan haha. Har även vart nervös hela dagen inför häslosamtalet jag skulle ja :P hehe (a) Vi snackade lite om saker man hade fyllt i på ett papper för ett tag sen. SO TUR VA behövde jag inte väga mig! Men hon räknade ut mitt bmi iaf, o då va jag ju endå tvungen o säga hur mkt jag vägde :/ det va inte kul kan jag säga. JAG HATAR SÅNT.

När jag kom hem skickade jag en liten krya på dig hälsning till min tränare som ligger på sjukhus, hon sa att hon va på bättringsvägen o kanske fick åka hem redan ikväll. Hoppas :)

Nu måste jag skriva klart stödorden till redovisningen..

Vad har ni gjort idag?

Pusssssss <3

Kommentarer
Postat av: jenny

uuuuusch hata sånt, alltså verkligen, sånadär hälsosamtal har aldrig hjälpt mig iallafall. men kom ihåg DU ÄR BÄST.



åh hoppas hon får åka hem snart, å att hon blir bra snart, jag skulle hälsa om jag pratade med nån, så jag kan ju hälsa till dig även fast du redan snackat me henne hihi :) <3

2008-11-27 @ 17:46:00
URL: http://jennyyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0