skola imorn

Så va höstlov 2008 över då.. Jag har 3 prov nästa vecka och jag har inte pluggat ett skit på hela lovet. Ångest som fan för kmr typ sumpa alla, men ska göra mitt bästa iaf.
Ska tänka på Truppligan som är nästa tisdag (11/11). Det är bra att ha nått o se fram emot för då går tiden fortare typ (; Plus att jag blir glad av o tänka på det, även fast jag typ har lite ångest för om jag kmr sätta alla formationer m.m. Men men, får väl träna som en galning nu.
Sen efter truppligan har jag typ 13/12 att se fram emot, då jag åker till Argentina o sen till Brasilien. Har aldrig varit där o har kollat på bilder där vi ska bo, det ser typ ut som Thailand, o alla vet ju att thailand e skit fint ;p (a)

det går liksom i perioder, ibland orkar man
ibland inte..

Kommentarer
Postat av: jenny

formationerna kommer ordna sig, och fysatan va kul de ska bli me tävling :D

kom ihåg att du är bäst!<3

2008-11-02 @ 20:17:44
URL: http://jennyyyh.blogg.se/
Postat av: pau

åååhå, jag vill se på truppligan :D, vilken tiid och vart nånstans? (: <3

2008-11-02 @ 20:55:46
URL: http://watchoutpauu.blogg.se/
Postat av: katja

enskede tid vet jag inte än ;p <3

2008-11-03 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0